BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 1, 2011

Doaku Hanya Untukmu .

Ya Allah ,
Jika kau mengurniakan dirinya untukku .
Aku amat bersyukur dan berterima kasih kepadamu .

Ya Allah ,
Jika aku ditakdirkan bercinta dengannya .
Kau peliharakanlah cintaku dengannya .

Ya Allah ,
Jika benar dia ditakdirkan untukku .
Aku bersyukur dengan kurnian-Mu itu .


Ya Allah ,
Kau kuatkanlah imanku .
Berikanlah aku kesabaran untuk memilikinya .

Ya Allah ,
Jika aku telah pun menemui cinta itu dan cinta itu ada pada dirinya .
Kau semaikanlah butir - butir cinta kami .

Ya Allah ,
Jika dia adalah cinta sejati aku .
Aku ingin engkau kekalkan cinta sejatiku itu terus tetap bersama dirinya .
Akhir sekali , Aku ingin mencintai dirinya sepenuh hatiku , sebagaimana dia mencintai diriku ini .

0 comments: