BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 6, 2011

Waaaa.. Lamanya Tak Bloggingg !

Huaaaa !
lamanya tak usha blogg tak tulis blogg !
hiaaaahhhh !
here i come !
utk tulis blogg..
hmm..nak tulis psal ape yerkk,.!?
hmm, think itt !
yeah, talking about my new freeheartt*
heee * ! siapa lha tuhh,? siapa lha lelaki yg brtuahh itu? siapakahh?
hehee ~ ade lerr ~ secrett maa ~
nak tahu ! korekk arhh sndiri !
hikhikk !
yeahh, ntah mcm mna aku bleyh jtuh hati kat dia niey pun aku tak tahu..
duludulu mmg aku tak suka arhh kat dia nieyy..nyampahh !
skangg tetibe ska plak, anehanehh ! apeape lha:)
btul kata orgg tak baikk benci lamalama..nanti jadi sygg !
tgkk kan btul ..dulu bnci skangg sygg..
tp aku suka kat dia pun ada tmpatt...
tak slalu kalau dia lalu dpn kelas aku tak dek nak ushausha dia..
focus kpd pelajarann !
haha:)
aku cinta dia pada saat aku mnyanyangi..
aku cinta dia pada saat aku memerlukannya..
aku cinta dia tidak kira aku sdg brduka..
dan selama-lamanya aku hanya mencintainya ~

0 comments: