BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 19, 2011

Kau Saja Nak Cari Pasal Dengan Aku Kan !?

Shitt ! bongekk toll dakk neyhh !
menggedikk saja :(
aku pnya buku ! aku yg ambil dulu bukan dia !:)
potong karen tul dakk tuhh !
relaxx relaxx,.! psal neyhh Zara !?
Kau gila hape.!!
okayyokayy, im fine ! i want to tell to you all somethingg !
tapi jgn korank gelakk plakk bila baca postt neyhh,.!
td i pegi kuarr japp g kuale !
firstly ! my mom ajk g bsuh kete
aftertht g station bas nk beli surat khabar :)
tiba - tiba  i see biasa lha sabtu ahad dia orgg msty kuarnye kann..
dak MCKK tngahh jlan2 kt station bas
ada lha sorang dak neyhh ciri-cirinya:
muka : bleyhh tahan
tinggi : tinggi skett drpd akuhh
perangaii : ....
hahhh yg neyhh aku nk cer neyhh.!
td i n my mom pegi kedai surat khabar..
then i nak beli lha majalahh tuhh.!
im really nakk majalahh tuhh !!
daa lha majalahh tuhh tnggal satu
saja jerpp dakk MC  neyhh nk cri psal gn akuhh.!!
warghh,..!!
naseb baekk akuhh tak mula marahh lagi !
kalau takk.!
nahas dia akuhh buatt !
siap kau !
kalau ikutkan hati dah lama aku ajar kau..
dia neyhh dah lha majalah tuhh tnggal satu, aku suka plakk tuhh majalah tuhh..
haishhh,..! maen rampass saja :(
tu bikin aku panas tuhhh !
tape2 sabarsabarr...
kalau akuhh amekk jgkk majalahh tuhh tak berkatt sbb dia nakk..
hahhh amekk je lha ;)
aku redha !
aku ikhlas !
aku mintak maaf pasal td !
akuh tahu aku tak spatutnya marah kau sbb majalah tuhh mmg tnggal satu.!
im really sorry !
hope you regrett me.!
okayy !

0 comments: