BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 2, 2011

Menyesal Aku Suka Kau..!!

Waaaa...!!! mengamukk**..!!!
menyesall doee..!!!
knapa aku pilih dia..!!!
knapa aku boleh jatuh hati kat dia..!!!
haiyaa...!!! silap...silap...silapp..!!!
silap aku..!!!
menyesall..!!!
arhhhh,....!!!
tu lha kalau daa ska cek dulu asal usul dia..
daa ada GF orr nott...!!
tu lha aku nieyy...
sengal**..
asal okayy jerr aku daa suka..!!
hadoii,...!!
menyesall gilaa dowhh,..!!
tu lha spesis lelaki semuanya sama..!!
menyampahh aku..!!
yang jenis perangai okayy..!!
bukannya ramai...
bertambah sedikitt aku rsa...
weekkkk:P...
menyesalnya aku app dia..!!
klo aku tahu berakhirnya begini...
daaa lama aku ta app..!!
waaaaa...!!!! mengamukkk...!!!!!!!
geramm**..!!!
adusshhhh,..!!!
kesal...menyesal...kesal..menyesal..!!
arhh..bengong..!!!
daaa....mulai saat ini dan detikk ini juga...
aku tak akan menerima apa - apa pun lamaran..
atau sampai aku jatuh hati kat sseorangg..!!
okayyy:D..
cau..!!
asta  lavista...:_)

0 comments: