BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 24, 2011

T.E.R.I.M.A.K.A.S.I.H.C.I.N.T.A.

C.I.N.T.A.
pda dasarnya mnunjukkan prasaan kasih sygg kepd sesorg..
bestt kan C.I.N.T.A.
sapa dlm dunia ni tak suka  C.I.N.T.A.
semua orgg suka kan .?
aku pun suka
siapa tak suka kalau dpat C.I.N.T.A.
tmbah lgi cinta sejati...
huishhh,..yg tu lg lha...
sukanya kalau aku dpt cinta sejati..
cinta yg real bebbb !
huhuu !
syokk gila
tp syg...
kdang - kdang aku trsekat dlm C.I.N.T.A.
bgitu mudah mmpercayai cinta
dan hakikatnya dia pergi mninggalkan aku..
tu lha kan...suka sgtt dgn C.I.N.T.A.
smpai trsekatt dlmnya...
kdng - kdng aku brbangga dgn C.I.N.T.A.
dia mngenalkan aku dgn seseorangg yg amat brmakna buat diriku
dan kdng - kdng aku mnyesal dgn C.I.N.T.A.
kran ia lahh mmbuatkan aku merana
mmbuat aku skit hati
dan dgn kekesalan itu telah mmberikan stu iktibar kpd diriku agr tidak mudah mmpercayai C.I.N.T.A. dgn sewenang - wenangnya
dan aku ingin mengungkapkan kalimah TERIMA KASIH kpd CINTA :)

0 comments: