BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 2, 2011

" Nanti Kalau Aku Naik Pelamin...Aku Jemput Kau.."

Bhahahahaa:P...
klaka lha this aytt**...
haishh,..niey lha bnda yan aku chat gn muhaimin...
mula2 ckpp psal ta0n nieyy tournament kat mne...
P.Hulu..!!
HAHA:_) aku kata...weyhhh,..kt sna x dekk cinema n shopping complex..
bhusan..bhusan...lha dokk sna...
tu lha perempuan....asyikk shopping je..
ape daa...
bhahahhaa:P...
aku kata alaa bese lha pompuan..
msty lha kna ada shopping complex stu..
bru bestt..
tu lha pompuan boros..
kang kawen..
hantaran...RM 66,666
6 bulan kawen brcerai...
aku kta ye lha sgtt...
dy ckpp okeyhh nk out nk p mkan kenduri...
aku kawen..
bhahahaa:_)
tetttt...!! muhaimin kawen..!!
kah3... trgelakk aku...
tu lha yg mula klo kau kawen jmput lha aku..
mkan nasi minyakk...
ishk3...
HAHA:_) tu lha muhaimin..!!
bestie aku yg pling baekk..!!
mmg terbaekk dari ladang...
kah3..!!!

0 comments: