BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 17, 2011

Terangnya Bulann:)

Ohhh,...terangnyaa cahaya bulann malammm nieyhh,.:)
sapa tak suka bila lihatt bulan:)
siapa yg melihatt bulan pasti berasa sngguhh gembira.:)
kerana bulan adalahh sahabatt kepada bintangg
dan juga kekasih kepada bintangg:)
dan aku juga sperti bulan..
yang sentiasa menyinari setiap sahaja penjuru
walau di manapun aku berada
dan bila aku lihatt bulann aku terasa sperti aku tringatt kan dia
aku tringattknn kenangannku dahulu bersamanyaa..:P
jika aku sedangg merinduiinyaa,..
sewaktu dulu... pasti aku akn lihatt bulann dan berharappp agrrr aku bisa brjumpa dgnnyaa..
tetepi trnyata benarr...
aku berjumpa dgnnyaa..
ohh bahagiaa.:)
dan di saat ini..
aku berharappp agarr apa yang kuharapkann di dalam hatiku ini akn smpaii kpd dirinya...
aku brharapppp:)

0 comments: