BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 4, 2011

Selamat Tinggal Kawanku..!!

Selamat Tinggal Sahabatku..:)
mungkin susah untuk kita bertemu di luar sana...
Lin..!!
you are my bestie forever n ever...:_)
thanxx so muchh because give me a chance to be your bestie for a while...
Lin...!!
Aku nak mintak maaf erkk kut kalau aku ada marah kau ke..mengata kau ke..!!
maaf erkk...
Lin..!!
aku akan sentiasa ingat kamu..!!
you still in my mind my frenzz...
Terima Kasih erkk sebab kau bagi semangat kat aku untuk terus berjaya..
Terima Kasih sangat2...
Lin..!!
kalau aku x dekk kt SERATAS...
kau pejam mata...
kmu egttkan lahh aku...kwan2 yang laenn..
sma saja Lin...
Insya-ALLAH...mesti kau enjoy dokk sna...
Aku paham perasaan kau...
sunyi dok sna...
sepi tanpa rakan2 kau yang dulu...
tape Lin..itulah lumrahh hidup..
x pekk...blekk kuale jgn lpa 0n9 kt FB...!!
okeyhh..!!
you are still still still my bestie forever..!!
you make me smile..!!
always smile forever..!!
aku mengaku...
kadang2 msa rehat ke belaja ke...
msti aku tregtt kamu...
tp nk buatt mcm mna...
daa dtakdirkan kmu dokk TAIPING..
x pekk lha...:)
aku redha..!!
Lin...!!
egttt pesanan aku..!!
kau kata nak tnggu aku kan..
tnggu erkk..!!
2013..!!
kita brjumpa di SERATAS..!!
itupun kalau aku x brubah fikiran utk melanjutkan pelajaran ke mna2 sekolah berasrama penuhh..!!
hehehheee..!!
wish for me k for PMR candid..!!
doakan aku yang terbaikk..!!
Insya-ALLAH dgn iringan doa kau..aku pasti berjaya..!!
akhir kata..:)
doakan aku jika kau masih mengingati..
menyanyangiku...menghargaiku...
dan mencintaiku sebagai seorang rakan yang hanya mampu memberi kata2 semangatt..!!
okayy LIN..!!!
i'll be miss you..!!
take care okayhh..!!
chaiyo2..!! come on Lin..!!
kamu mesti boleh biasakan diri kat sana...!!
jaga diri...jaga kesihatan....
**JANGAN LUPA SAHABATMU......**...
yang sentiasa mengingatimu...
walau sdetikpun masa berlalu...
kau sentiasa berada di mindaku.......
SALAM SAYANG BUATMU....
sahabatku...NUR AZLINA..!!
DARIPADA: ZARITH AINA a.k.a Zara Adrinaa..
muahhhxx....!! kiss for you..!!
LOVE YOU FOREVER..!!!
egt "BESTIE FOREVER OKAYY"
 

0 comments: