BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 13, 2011

Ku Bahagia.!

Terima Kasih Ya Allah.!
Engkau telah pun menggembirakan aku.!
Dengan mendengar segala rintihan di dalam hatiku ini.!
wahhh..!!
gembiranya aku hari ini.!
terlalu gembira.!
apa yang terdetik dalam hati aku tadi..
semuanya menjadi realiti..
ptut lah aku asyik mmpi kehadiran seseorang yang sgt mirip dgn org yangku maksudkan ini..
ternyata dia hadir hari ini..
aduhh.!!
terlalu gembira.!
Terima Kasih Ya Allah.!
aku tahu aku harus redha kerana dia trnyata sudah mnjadi milik org lain..
dan bukan lagi milikku..
aku harus rela.
walaupun dia telah mnjadi milik org lain..
aku tetap gembira kerana dia tetap rapat dngn diriku.
terasa bahagia itu sgtt mendalam.
aku rasa dia adalah orgg yang sgtt bererti dalam hidupku..
dia telah mnyempurnakan hidupku...drpd kesnyiaan.!
aku rasa dia adalah org yg pling pling istimewa dlm hidupku..
dia mmberiku smangat utk terus berjaya...
jika aku dan dia ditakdirkan..
bahagia sngguhh..
jika tidak ditakdirkan aku redha..
dengang kehadiran dia dlam hidupku sjak 2 tahun yang lalu..
hidupku tidak lgi sepi..kerana dia telah menerangkan cahaya dalam hidupku.
aku rasa hnya dia seorang sahaja lelaki yang pling kucintai,kusayangi dan yang kusanjungi.!
kerna dia adalahh orgg yg plingg aku sygg..!!
tidak sia2...prtemuan kita 2 tahun yang lalu....

0 comments: