BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18, 2011

6 KM....???

Herkkk,...!!! trkedu aku.....apabila dgr cgu ckp merentas desa utk perempuan 6 KM...
grrrrrrr...~ spa x tkott bla dgr jrak yg sbegitu jaohh,...
huhhhhh....tkottnyerr....
agaggaaa...~ nk tkott pe...bnda daa lpas...
daa jd 'Sejarah'...k...
spanjang prjalann td...
perghhh....bnykk....
bnykk pe...???
bnykk amekk angin jerkk...
bkn lri sgtt pown...
naik trun..naik trun bukit...
hishhh,..mnyusahhkann jerkk...
dan penatt gla....
first time...aku tgkk kaki aku bngkak...
sbb kasut aku pnas kt tpak dy...
perghhh..bngkak gla kott...
nsebb bekk ada 'Minyak Yuyi'...
HAHA:_)
selamatt kaki aku...!!!
heeee* ska2....
LOL:
dlmm...prjalanann td...trserempakk dgn sbuah kereta ALZA brwarna putihh...
plat kete....AHE 7**
hehehheee...:_)
kantoii lha...tgkk pmandu nya...
aisehh camm knall...
tgk2 cgu aku...
urhhh....tp cgu wat x lynn jerkk...
tu yg nyampahh gla doe...nyampahhh.....*....
cgu jd sombong*....
heeee*.....

0 comments: