BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 12, 2011

Aku Benci Cinta

Huhh....psal gn aku nieyy hahh....
ary tu bkn men lg sbut cinta...cinta...cinta....
kali ni benci pulakk gn cinta...
HAHA:_) aku sedar...
aku bukan seorang budak yang pandai dan bijak..
dan aku sedar aku bukan seorang pelajar yang terbaikk..
dan mulaii saat ini...
aku x nkk think about that...
bhusann larhh...
nyampahh* pown ada...
lbeyh bekk aku blaja ann...
drpd aku buang masa dngn gejala sosiall...
yg mmbuangkn waktu aku jerw...
mulai form 2...
aku tuisyen...
dan aku x dekk msa nk lyn fb n so on..
daa nyampahh daa aku....
aku nk blaja...
aku nk tebus balek
kekalahan yg memalukan untk diri aku nieyy....
aku dahh brsumpahh...
aku akn berubah dan aku akn mngubah cara hidup aku....
trendy,...fesyen tlong lupakan...
skang masa tuk belaja n mnimba ilmu...
bukan utk mnggatal x tntu hala....
mnggedikk larhh..
trjrit sna...trjrit sni...
cam hape jerw...
suara tu aurat...
jd jgalah aurat kta sbg seorang perempuan....
brgaul gn lelaki larhh....
apew larhh...
brgaul tu mmg bleyhh...tetapi jgn lbeyh...
biar lahh org kata aku nieyy hipokritt ke....sombong ke...
ada aku kesah...
skang x dekk kesah2 daa...
blaja dlu....
bru amikkk kesahh......

0 comments: