BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 9, 2011

Wirawati Humaira

                      Haha..:_)korang sume mesti tertanya-tanya spe                      'Wirawati Humaira' nieyy,...Haha;_)
                       she is my beloved sister..
                       aku pnggil dia kak long..
                       orgnya baekk,cntekk plakk tu..
                       mmg aku syang larhh kt dia nieyhh,..
                       dia dulu archers sma gn aku...
                        satu daerah plakk tu...
                       heee*ska-ska..
                       dia skang daa pegi mnjadi wirawati di Sik
                      Haha:_) rnduu larhh,..*
                      dia dlu student kt SBPI GOPENG...
                      uuuu,..hebat*...mmg larhh dlu result UPSR
                      juzz dpt 4A 1B jerww....bla PMR
                      Huyooo....*hebatt* siott*....
                      8A...!!! aku jadikan dia idola aku..
                       x pernah kenal erti menyerah kalah..
                       aku percaya pada diri aku..
                       aku akn berjaya...!!!!
                                                                                                                      zharith aina

0 comments: