BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 21, 2011

Maafkan Aku

Maafkan aku jika aku tidak mencintaimu,menyanyangimu,menghargaimu kerna aku belum bisa menerima dirimu di saat ini...kerna hatiku masih kosong untuk diisi dengan cintamu...
Kerna asal usul cintamu aku tidak tahu adakah ia tulus..ku hanya mengujimu untuk ku pastikan sama ada cintamu
itu benar-benar tulus atau tidak...aku tidak bisa menentukannya dengan kata bicara...hanya hati shaja yang bisa menentukan cintamu padaku...


Ya Allah..
jika hambamu ini..
sudah mempunyai kekasih hati..

Kau berikanlah aku kekasih hati yang benar-benar ingin mencintaiku..
dengan tulus dan ikhlas...

Ya Allah..
jika aku susah untuk mencari cinta manusia...
aku tetap mencintai dirimu...

Kerna akar-akar cinta mula bercambah..
dari dirimu...

0 comments: