BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 5, 2011

Ku Percaya Ada Cinta

Kata orang cinta itu datang dari mata dan terus ke hati....memang benar....permulaannya cinta itu akan hadir dari mata dan terus ke hati....kadang - kadang ada juga yang tidak percaya wujudnya cinta....cinta itu memang sukar dicari...tambahan lagi cinta sejati...

Jika memang cinta itu wujud kenapa aku harus jadi begini....kerana dia aku tak bisa.....apa yang harusku lakukan....memang sukar untuk ku lalui semua itu...akan tetapi aku harus melupakan cinta manusia...kerana cinta manusia boleh menghancurkan diri kita....di saat ini aku cuba untuk mencari cinta sejati....iaitu cinta dari Kekasih Hatiku......ALLAH HU RABBI.....semua orang ingin mempunyai cinta sejati daripada-NYA.....

Ya Allah,...
aku amat mencintamu....
aku memerlukan cinta yang hakiki
dan cinta sejati darimu...

Ya  Allah....
jika wujudnya cinta antara manusia...
adakah aku harus menerima cinta itu..
aku tahu cinta antara manusia..
tiada satu pun yang sejati dan hakiki...


Ya Allah...
jika benar cinta itu wujud...
dan seyakinnya ku pasti...
Ku Percaya Ada Cinta.....

0 comments: