BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 21, 2011

Azfar Haziq

Haha...
aku rasa aku tak pernah rasa terlalu bahagia mcm nieyy...
everyday im feel so happy...
dengan kehadiran seorang lagi puteraku...
aku berasa sungguh gembira...
happy lappy gla2 lha bla aku dpt ank sdare mcm dy nieyhh...
im love him so muchh..
aku belai dia...
namanya yg cukup indah..
memberikan aku seribu satu makna yang trsingkap di sebalik nma nya itu...
HAZIQ....
cukup indah sekali nama itu..
mirip skali dengan seorang lelaki yg dulu pernah ku cintai..
dan kini telah mnjadi milik org lain..
syang jodoh aku bkn dgn dia...
tetapi aku brpeluang utk trus mencintai dia...
walaupun dia x pernah sedar yg aku menyanyanginya...
maafkan aku...jika aku mencintaimu...
dan aku ingin sekali Azfar Haziq mnjadi sperti dy...
berani,...baik,...patuh dengan ibu bapa..
aku ingin semua itu akan ada di dalam dirinya..
aku ingin lihat dia sperti itu suatu hari nanti.....
dan aku berharap hadir seorang wanita..
yang ingin mencintainya dengan tulus dan ikhlas...
dan mnerimanya...

0 comments: