BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 12, 2011

Bila Aku Dapat Keluar Dari Penjara Tu..????

Heee...* x ska larhh id0p kt skola mnengah...
mnyusahkan...mmbosankan...mnyampah pown ada...
dgn gelgat bdk2 yg bjet senior tuuhhh..
perghh....mcm larhhh senior sgtt....bjett jerww*...wekk nyampah aku*...
urhhh...trseksa larhh duduk kt skola mnengah...
yg taw nk blaja rjin2 is bdk klass AGAMA...
itu jerww bdk2 yg baekk2...
yg laenn...Ya Allah....sbarr jerww larhh...
kdang2 aku rsa syokk skola kt mnengahh...
tp......akibatnya.....masya-ALLAH...
dgn org ciptaan Allah S.W.T.
yg plbagai rpa dn jenis...
bru aku sedar yg skola mnengah nieyy...
mmbosankn dn muall...
tp nk buatt mcm mna kan...
daa trpksa...
kta klo nk brjya...
kna brkorban larhh...
mcm bnda kta kna lalui..
x kira larhh susah ke sng...
sume tuhh trpksa....
dn aku brhrap sgtt...
aku prgi ke skolahh...
bkn nk mnggedikk n mnggatal....
tp yg aku nk hanyalahh blaja....
aku skong spenuhnya...
kta2 kak long...
cinta manusia...
x smestinya tulus dn ikhlas...
hnya cinta dri ALLAH shaja...
yg tulus dan sjati....
so aku nk blaja rjin2...
aku x kesahh kwn2 aku kta..
aku hipokrit ke hape...
tp smangat blaja tu yg pnting....
aku nk tebus balekk...
aku nk tnjukkn kt ummi& abh..
cgu...n kwn2...
yg aku bleyhh,...
                                                    
 

0 comments: