BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 6, 2011

Cinta

      Kadang - kadang ada juga manusia yang tidak ingin dicintai....dan ada juga yang tidak mengerti soal cinta...
 cinta kadang-kadang boleh membutakan kita....tetapi berlainan pula dengan diriku....


     2 tahun yang lalu....aku telah berjumpa dengan seorang jejaka...dan pertama kali aku bertemu dengannya...
   aku tidak mengenali namanya....dan siapa dia...dari mana datangnya dia.....ternyata ketika kali pertama ku
   bertemu dengannya...jantungku berdebar-debar...terasa malu.....lidah ku membisu tanpa berbicara....
 
   Setelah ku lewati semua itu....tidak lama kemudian....dia pergi meninggalkan aku....dalam masa setahun...kadang ku lupa akan dirinya...kadang-kadang ku teringat akan dirinya....pada waktu itu...aku berdoa kepada tuhan agar pertemukanlah aku dengannya...akhirnya tuhan telah perkenankan doaku....akhirnya aku berjumpa dengannya...
 
  Tetapi dia bukan yang dulu.....dia sudah menjadi lain.....di mindaku berfikir adakah dia masih mencintai aku...atau sebaliknya.....kini hadir seorang lelaki yang mencintai aku.....aku tidak tahu harus bagaimana....adakah aku juga mencintai dia ataupun tidak....aku hanya seorang manusia yang baru mahu mengenal erti cinta....

   Lelaki itu telah pergi meninggalkan aku buat sementara waktu....adakah aku mencintai dia...???aku tidak boleh berkata apa-apa....kerana aku harus memikirkannya............

                                                                                                                    im yours,....!!~



                                                                                                                                

0 comments: